اخبارفرهنگ

رییس اطلاعات وفرهنگ تخار: زبان هر نظام درعصر کنونی رسانه است

تالقان / 14 میزان / باختر

نشستی به ریاست رییس اطلاعات و فرهنگ تخار با مسوولان حوزه های امنیتی شهر تالقان به هدف ایجاد هماهنگی و تقویت ارتباطات میان بخش های اطلاعاتی و امنیتی امروز درتخار برگزارشد.

به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر؛ دراین نشست انصار الله انصاری، رییس اطلاعات و فرهنگ تخار در رابطه به اهمیت اطلاع رسانی گفت: ” زبان هر نظام در عصر کنونی رسانه است و نظامی که رسانه در آن فعالیت نداشته باشد، در حقیقت آن نظام، زبان ندارد.”

انصاری در این نشست از تمامی مسوولان حوزه های امنیتی خواست تا بعد از این خود سرانه با رسانه ها مصاحبه نکنند و خبرنگاران را برای دریافت اطلاعات به ریاست اطلاعات و فرهنگ معرفی کنند.

همچنان رییس اطلاعات و فرهنگ از مسوولان حوزه های امنیتی خواست که فهرست مجاهدان حوزه ها را در اختیار ریاست اطلاعات و فرهنگ قرار بدهند تا برای آنان کارت هویت تهیه شود تا کسی نتواند با سواستفاده از نام مجاهدان و مسوولان حوزه ها مردم را آزار و اذیت کنند.

دراین نشست رییس اطلاعات و فرهنگ از مسوولان حوزه های امنیتی خواست که در تامین امنیت مردم کوشا باشند و در فعالیت های فرهنگی و امور نشرات رسانه ها مداخله نکنند.

رییس اطلاعات و فرهنگ تخارگفت که ازاین به بعد رسانه ها می توانند اطلاعات دقیق و به موقع را از ریاست اطلاعات و فرهنگ آن ولایت به دست آورند.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا