اخباراقتصادTOPجامعه

 رییس جمهوری: حکومت بر حل مشکلات شرکت های ترانسپورتی و بخش خصوصی، متعهد است

کابل/۱۸ثور/ باختر
محمد اشرف غنی رییس جمهوری چاشت امروز در نشستی با مسوولان وزارت ترانسپورت و نمایندگان بخش خصوصی، مشکلات آنان را استماع کرد و به خاطر حل آن هدایت های لازم داد.

ابتدا مسوولان وزارت ترانسپورت پیشنهاد های شان را در مورد معیاری سازی شرکت های ترانسپورتی، بهبود امور ترانسپورتی، افزایش عواید و ایجاد اتاق ترانسپورت به منظور هماهنگی بیشتر، با رییس جمهور شریک کردند.

نمایندگان شرکت های ترانسپورتی با ابراز امتنان از اقدامات جدی حکومت به خاطر حل مشکلات آنان در شاهراه ها، خواهان ایجاد کمیتۀ ترانسپورتی شدند و از همکاری کامل شان اطمینان دادند.

رییس جمهوری پس از استماع صحبت های آنان، گفت که حکومت به خاطر حل مشکلات شرکت های ترانسپورتی و بخش خصوصی متعهد است و برای پیشنهاد های جدید، در قانون تعدیل نه، بلکه تغییرات در بعضی از طرزالعمل ها ضرورت است.

رییس جمهور کشور با اشاره به پیشنهاد های شرکت های ترانسپورتی، گفت که برای ایجاد اتاق ترانسپورت باید یک ضرب الاجل به وزارت ترانسپورت تعیین کنید.

وی به اداره های مربوط به خاطر جلوگیری از اخاذی ها، گرفتاری متخلفان و مجازات قانونی آنان، هدایات لازم داد.

رییس جمهوری در اخیر این نشست، گفت که شرکت های ترانسپورتی مشکلات و راه های حل خویش را در یک چوکات واضح با معاونت اول ریاست جمهوری شریک کنند و حکومت در این خصوص اقدامات لازم انجام خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا