امنیت

سرباز وطن: خدمت به وطن فرض می باشد

کابل، 8 حوت، باختر
گرامیداشت روزملی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور وجیبه ملی تمام مردم افغانستان می باشد.
فرزندان صدیق این وطن، در صفوف اردوی ملی ، پولیس ملی و نهاد های امنیتی نه تنها در برابر دشمن فرستاده شده از بیرون سینه سپر کرده اند بل برای مصوونیت مردم ، ایجاد فضای دور از رعب علیه گرگان کثیف شب، روز، در گرما و سرما، در جاده های شهر گزمه و پهره می کنند تا شهروندان آرام و آسوده ، درکنار خانواده های شان زندگی کنند.
گلاب خان سرباز گارنیزیون کابل که در جاده آسمایی مصروف خدمت به مردم است. گفت: خدمت به وطن را فرض می دانم، وطن دین فراوان بالای ساکنان خود دارد.
او گفت که افتخار می کند که در تقویم کشور روزملی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور درج شده است من از حاکمیت مردمی خود می خواهم که نگذارند مدافعان وطن به مشکل مواجه شوند.
او با اشاره به شرایط دشوار کنونی کشور گفت که جنگ در افغانستان جنگ میان افغانها نمی باشد ، جنگ بین تروریست های می باشد از بیرون به افغانستان فرستاده می شوند.
اما رحمان سرباز دگر گارنیزون شهری کابل به همکاری مردم با نیروهای دفاعی وم امنیتی کشور اشاره کرد و گفت که دشمن حیله گر است .مکار است و مردم را فریب می دهد باید مردم با نیروهای امنیتی و دفاعی کشورهمکاری بیشتر کنند تا دگر دشمن نتواند کوچکترین حرکتی را در نا امنی انجام دهد.
او در پایان گفت که توجه به ورثه شهدا و قهرمانان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور می تواند نقش موثر در امر دفاع از کشور داشته باشد.
سپاهیان وطن در گفت و گو با خبرنگار آژانس باختر مطرح کردند که افغانستان امروز هرگز قابل مقایسه با گذشته نمی باشد امروز افغانستان دارای نهاد های قوی و دشمن شکن امنیتی و دفاعی می باشد.نالان و مجیب مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا