سیاستاخباراقتصادTOP

سرمایه‌گذاران ازبکستانی آماده‌اند در بخش‌های مختلف در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند

کابل ۱۱ سرطان باختر
شماری از سرمایه‌گذاران ازبکستانی در دیدار با معاون اقتصادی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان از آماده‌گی خویش برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در افغانستان خبر داده است.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا، در خبرنامه‌ی نوشته است که ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان امروز در دفتر کاریش با شماری از سرمایه‌گذاران ازبکستانی، دیدار کرده است.
در این دیدار، سرمایه گذاران ازبکستانی به سرمایه‌گذاری در بخش‌های استخراج و پروسس زغال سنگ در افغانستان، تولید برق از زغال سنگ، احداث تصفیه خانه معیاری نفت، ساخت کارخانه سمنت، استخراج معادن نمک و تولید نمک معیاری، ساخت کارخانه نساجی معیاری و در بخش حکومتداری الکترونیکی علاقمندی خویش را ابراز داشتند.
آنان گفتند که افغانستان اکنون به کشوری مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شده است و آنان به طور کامل آماده هستند تا در بخش‌های یادشده سرمایه گذاری و تجارب خویش را با افغانان شریک کنند.
ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان نیز در این دیدار از علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران ازبکستانی برای سرمایه‌‌گذاری در بخش‌های مختلف در افغانستان تشکری کرد و به آنان اطمینان داد که وزارت‌ها و ادارات در بخش‌های مربوطه خویش با آنان همکاری خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا