اقتصادTOP

سرپرست وزارت صنعت و تجارت معرفی شد

کابل/2میزان/۱۴۰۰
مولوی عبدالسلام حنفی معاون رییس الوزرای ا.ا.ا.، نورالدین عزیزی، را به عنوان سرپرست وزارت صنعت و تجارت، امروز به کارمندان آن وزارت معرفی کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ در محفلی که به همین مناسبت با حضور شماری از مسوولان برگزار شد، مولوی عبدالسلام حنفی معاون ریاست الوزرای ا.ا.ا. با بیان این‌که امارت اسلامی راه برای توسعه صنعت و تجارت هموار می کند، گفت: برای دستیابی به این هدف تعهد و همکاری همه جانبه وجود دارد و امارت اسلامی برای رشد وتوسعه تجارت از هیچ‌گونه سعی وتلاش دریغ نخواهد کرد.
در این محفل امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه گفت که یک افغانستان با ثبات و مرفه به نفع مردم افغانستان، منطقه و جهان است.
وی افزود که امارت اسلامی به دنبال گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری با تمام کشورهای همسایه، منطقه و جهان است.
خان جان الکوزی، معاون فدراسیون اتاقهای افغانستان، از امارت اسلامی برای تعیین یک تاجر شناخته شده به عنوان وزیر این وزارت تشکر کرد و این اقدام را ستود.
الکوزی از امارت اسلامی خواست که به منظور عادی سازی همه امور دولتی در کشور، باید اقدامات فوری برای بازگشت روند عادی صادرات و واردات انجام شود.
همچنان نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت گفت که با تمام توان تلاش خود را در بخش صنعت و تجارت کشور انجام خواهد داد.
د-ن-ا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا