اخباراقتصادجامعهTOP

سرپرست وزارت معادن و پترولیم : مساحت نفت و گاز افغانستان حدودأ دو صد هزار کیلو متر مربع میباشد

کابل12 سرطان باختر
سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدار با نماینده شرکت افغان پترول گفت که مساحت نفت و گاز افغانستان حدودأ دو صد هزار کیلو متر مربع میباشد.
دفتر مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم امروز با نشر این خبر گفته است که شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با نماینده شرکت افغان پترول و همراهان‌شان در دفتر کارش ملاقات نمود.
در این دیدار دو طرف روی فرصت‌های موجود سرمایه‌گذاری بالای منابع معدنی افغانستان به ویژه حوزه های نفت و گاز کشور بحث و تبادل نظرکردند.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفت که با توجه به بهبود شرایط امنیتی فرصت های زیادی سرمایه‌گذاری روی معادن در افغانستان، فراهم گردیده است.
سرپرست وزارت همچنان افزود که مساحت نفت و گاز افغانستان حدودأ دو صد هزار کیلو متر مربع میباشد، اکتشاف و استخراج آن از اولویت های وزارت معادن و پترولیم بوده که با همکاری سرمایه گذاران ملی کشور بتوانیم از منابع طبیعی و معدنی به منظور رشد، توسعه اقتصادی و خود کفایی کشور استفاده نمایم و ما سعی می‌نمایم تا سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی، بتوانند از این فرصت‌ها استفاده نمایند و به منظور تشویق و جلب سرمایه گذاران ملی و بین‌المللی آماده همکاری و ایجاد سهولت های لازم میباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا