سیاست

سفر معاون نماینده خاص سر منشی سازمان ملل متحد به کندز

کندز 22 دلو باختر
معاون نماینده خاص سر منشی سازمان ملل متحد برای افغانستان در سفری که دیروز به ولایت کندزداشت  بر رشد زراعت، حمایت از برنامه‌ های زراعتی و جلوگیری از آسیب پذیری ‌های آن تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، توبی لنزر معاون نماینده خاص سر منشی سازمان ملل متحد برای افغانستان در حالیکه بیچ ‌لر رییس دفتر یونما در کندز، والی کندز و سایر مسوولان آن ولایت حضور داشتند، بر رشد زراعت، حمایت از برنامه‌ های زراعتی و جلوگیری از آسیب پذیری ‌های آن تاکید کرد.
وی افزود که جای خرسندی است که در ولایت کندز کشت کوکنار صفر شده است که این یک نوید خوب به حکومت وحدت ملی و جامعه جهانی می ‌باشد.
لنزر‌ برای رهبری کندز و موسسات همکار بر ادامه همکاری های آن سازمان با در نظر داشت امکانات، در بخش‌های مختلف در آن ولایت تعهد کرد.
عبدالجبار نعیمی والی کندز در این دیدار ابراز امیدواری کرد ‌که این سفر به خاطر بهبود وضعیت در بخش‌های مختلف آن ولایت موثر تمام شود.
منیر احمد نیازی رییس زراعت کندز گفت که چهارده موسسه خارجی و بین‌المللی در کنار ریاست زراعت و ترویج کشت زعفران کار و فعالیت دارند و افزود که زمینه فعالیت و تطبیق برنامه‌های زراعتی و پروژه‌های انکشافی در آن ولایت به گونه درست مساعد می ‌باشد. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا