اخبارسیاست

شبکۀ زنان افغانستان، پیام زنان را با شعار به شرکت کنندگان نشست دوحه انتقال می دهد

کابل ۵ قوس باختر

شبکۀ زنان افغانستان می کوشد از هر طریق ممکن صدای صلح خواهانۀ مردم افغانستان به خصوص زنان این کشور را به گوش شرکت کنندگان نشست دوحه برساند.

به گزارش آژانس باختر: شبکۀ زنان افغانستان که یک  نهاد فعال در عرصۀ حمایت از حقوق زنان در افغانستان است این بار با شیوۀ متفاوت تر وارد عمل شده است و می کوشد صدای مردم افغانستان به خصوص زنان این کشور را به گوش شرکت کنندگان نشست دوحه که از دوماه به این طرف بدون هیچ پیشرفتی  در جریان است،برساند.

شبکۀ زنان افغان در راهکار تازۀ خود٬ روزانه یک شعار جدید را که از دید مسوولان این شبکۀ بلند کننده ندا و آرزوی مردم افغانستان به آدرس  دو جناح مذاکره کنندۀ دوحه سر می دهد و آنان را متوجه رنج و مشکلاتی می کند که مردم افغانستان درگیر آن است .

مشعل فیاض تنظیم کنندۀ برنامه های شبکۀ زنان به خبر نگار آژانس باخترگفت:هدف از نشر شعارها این است که ما باید همه روزپیام زنان افغانستان رابه گوش دو طرف مذاکره کننده در دوحه برسانیم٬ ما با نشر این پیام ها می خواهیم طرف های مذاکره کننده را متوجه کنیم  که خواست مردم افغانستان و زنان در جریان مذاکرات چه است ؟ 

مشعل فیاض همچنان گفت: می خواهیم که مردم با ما هم صدا شوند و همه این صدا را سر دهند که ما آرام نیستیم  طالب، دولت ، جامعۀ جهانیو بایدمتوجه مسوولیت های خود شوند٬مشکل افغانستان باید در این مذاکرات حل شود ٬ما با این شعار می خواهیم به مردم  به خصوص زنان بازگو کنیم که شرایط حساس است٬ همه باید برای کار زار ملی که اعادۀ صلح در کشور است بسیج شوند.

مشعل فیاض که شعارهای ما اثر گذار است و ما هر روز یک شعار نو را از نام مردم به آدرس مذاکره کننده های دوحه ارسال می کنیم و امروزبه شماره ۷۲ رسیده ایم  فیاض می گوید که پیام های مارا همه می خوانند وتاثیر خود را دارد٬ سفارت خانه های خارجی٬ گروه طالبان و نهاد ها و جریان های زیادی از محتوا و اهداف شعار های ما آٖگاه اند وبه آن دسترسی دارند.

هدف ما از این کار٬ این است که به جهان  و به دو جهان مذاکره کننده بگویم که مردم افغانستان صلح می خواهند و آرام ننشسته اند. نوریه زیوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا