اخبارجامعه

شماری از استادان و محصلان در امر کمک رسانی با آسیب دیدگان زلزلۀ اخیر سهم گرفتند

کابل، 2 سرطان، باختر
هیئت رهبری و شماری از استادان و محصلان پوهنتون های پکتیا، پکتیکا و خوست در امر کمک رسانی برای خانواده های قربانیان و مجروحان زلزرۀ اخیر در پکتیکا و خوست سهم گرفتند.
به گزارش آژانس باختر؛ محصلان و استادان این پوهنتون ها ضمن انتقال مجروحان و توزیع کمک های غذایی و البسه به خانواده های قربانیان، به شفاخانه های حوزه یی هر دو ولایت رفته و با اهدای خون به مجروحان این حادثه، مسوولیت انسان دوستانۀ شان را انجام دادند.
به گفته یی یک تن از مسئوولان پوهنتون پکتیا: استادان و محصلان پوهنتون های متذکره برای هرنوع کمک با خانواده های قربانیان حادثۀ زلزله اخیر در این ولایت ها آماده بوده و تا آخرین قدرت شان تلاش خواهند کرد.
زلزلۀ اخیر در ولایت های خوست و پکتیا باعث شهادت و مجروحیت صدها تن از باشندگان این ولایت ها شده است.
همچنان استادان و محصلان پوهنتون های سایر ولایت های کشور نیز در پیام های شان ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، آمادگی شان را برای کمک به این خانواده ها ابراز کرده اند.
معین علمی وزارت تحصیلات عالی با ابراز همدردی و تسلیت با خانواده های آسیب دیده و تمجید از کمک استادان و محصلان پوهنتون های یاد شده؛ از استادان و محصلان سایر پوهنتون های کشور خواست که با تمام توان شان به خاطر کمک با این خانواده تلاش کنند.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا