اخبارجامعهصحت

مبتلایان بیماری ویروس کرونا درلوگر روبه افزایش است

پل علم /۱۵ جوزا/ باختر

شماری ازباشندگان شهر پل علم از گسترش موج سوم ویروس کرونا به شدت نگران اند و از دولت می‌خواهند که در اتخاذ تدابیر پیشگیرانه اقدام کند وآنان همچنان از نبود امکانات و کمبود اکسیجن شکایت دارند.

محمد عمر باشندهٔ مرکز لوگر می گوید که خودش و اعضای خانواده اش به این ویروس مبتلا شده اند، وی علاوه کرد که بی اعتنایی مردم  و عدم   اتخاذ تدابیر پیشگیرانه  باعث گسترش دامنه این ویروس شده است.

داکترصفی الله ناصری مسوول سرویلانس صحت عامه لوگر ،می پذیرد که ویروس کووید نوزده در بین مردم لوگر به شدت در حال گسترش است.

وی گفت که  درجریان چند روز  اخیر   دها تن درآن ولایت به ویروس کرونا مبتلا شده اند وآمارمرگ ومیر آن نیزچندین برابر افزایش یافته است.

داکتر ناصری می گوید که این وضع نشانهٔ سیر صعودی گسترش ویروس را نشان می دهد و باید مردم نکات صحی را در نظر بگیرند. مسوولان صحت عامهٔ لوگر می گویند که از زمان شیوع ویروس تاحال درحدود یک هزار وشش صد وهفتاد  تن درلوگر به این ویروس  مبتلا شده اند که هفتصد و پنجاه تن آنان بهبود یافته اند و پنجاه و شش تن فوت کرده اند و تاحال بیش از چهارهزار و پنجصد واقعهٔ مشکوک ثبت شده است.

اما مردم می گویند که آمار مبتلایان ومرگ میر این ویروس چندین برابر  بیشتر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا