سیاستاخبارامنیتTOP

محمد اشرف غنی با شماری از منسوبان امنیتی و دفاعی، صحبت تیلفونی کرد

کابل/ 21 اسد / باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور، به سلسلۀ تماس های تیلفونی با نیروهای امنیتی و دفاعی در خط اول و خانواده های شهدا، امروز با شماری از منسوبان امنیتی و دفاعی در ولایت های مختلف و حاجی الف الدین پدر شهید شایسته گل سرباز قطعۀ ضربتی قول اردوی عملیات های خاص،  صحبت کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ رییس جمهوری در تماس تیلفونی با دگروال صفی قومندان لوای کماندو در شمال از شهامت، دلیری و قاطعیت آنان در برابر دشمن قدردانی کرد و گفت: شجاعت، پایمردی و رشادت شما در برابر دشمن، باعث شد که هیبت الله علیزی قومندان پیشین قول اردوی عملیات های خاص کماندو و از همسنگران شجاع تان را به عنوان لوی درستیز قوای مسلح بگمارم.

 در مقابل،  وی گفت که کماندویان از وطن، مردم و نوامیس ملی خود قاطعانه دفاع می کنند و ضربات کوبنده به دشمن وارد کرده اند.

او افزود: ما سلاح، مهمات، شجاعت و حمایت داریم و دفاع از نوامیس ملی و تمامیت ارضی، وجیبۀ ملی ما است.

محمد اشراف غنی در تماس تیلفونی با سمونوال عتیق الله ایماق افسر قومندانی امنیۀ هرات، گفت: از شجاعت تان به خاطر دفاع از شهر هرات تشکر می کنم.

رییس جمهوری کشور در تماس تیلفونی با سمونیار عباس اکبری قومندان امنیۀ ولسوالی جاغوری غزنی، از همت وی و همسنگرانش در امر دفاع از تمامیت ارضی و نوامیس ملی، ابراز امتنان کرد.

در مقابل، قومندان امنیۀ جاغوری گفت: جاغوری یک ولسوالی استراتیژیک است و اطمینان می دهیم که تا آخرین رمق حیات نه تنها از جاغوری، بلکه از وجب وجب خاک کشور دفاع می کنیم.

همچنان رییس جمهوری در تماس تیلفونی با لمړی څارن احمدالله یک تن از منسوبان قومندانی امنیۀ لوگر از تلاش های وی و همسنگرانش در امر دفاع از کشور و مردم سپاسگزاری کرد.

رییس جمهوری در تماس تیلفونی با حاجی الف الدین پدر شهید شایسته گل سرباز قطعۀ ضربتی قول اردوی عملیات های خاص، ابتدا به روح آن شهید اتحاف دعا کرد و گفت که قهرمانی ها و شجاعت شهید شایسته گل در تاریخ ماندگار است.

در مقابل حاجی الف الدین پدر شهید شایسته گل با تشکر از همدردی رییس جمهوری، گفت: ما وطن را به مثابه ناموس خویش می پنداریم و هر لحظه برای دفاع از آن آمادۀ خدمتیم.احمدضیا حمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا