سیاستاخبارجامعه

مسوول دفتر یو ان دی پی بر ادامۀ کمک هایش در بلخ اطمینان داد

شهر مزارشریف/ 9حمل/ باختر
مولوی قدرت الله ابوحمزه والی بلخ با آخیم اشتاینر، رییس برنامه انکشافی سازمان ملل متحد” یو ان دی پی ” و عبدالله مسوول یو ان دی پی برای افغانستان در آن ولایت ملاقات کرد.
در این ملاقات والی بلخ از امنیت کامل در آن ولایت برای فعالیت موسسات ملی و بین المللی برای ارائه خدمات به شهروندان شهرمزارشریف و ولسوالی های آن ولایت اطمینان داد.
والی بلخ از کمک های بشر دوستانه نهادهای ملی و بین المللی با مردم بلخ قدردانی کرد و بر ادامه کمک ها از سوی آن نهاد ها تاکید کرد.
دراین ملاقات آخیم اشتاینر، رییس برنامه انکشافی سازمان ملل متحد، در حالی که از تأمین امنیت شهروندان و نهادهای اجتماعی و اقتصادی ملی و بین المللی در بلخ از سوی نیروهای امارت اسلامی اظهار خوشی کرد، بر ادامۀ کمک های بشردوستانه اطمینان داد.
وی افزود که سازمان ملل متحد در پهلوی افغانان قرار دارد و تلاش می کند که در بخش های مختلف برنامه های جدیدی را راه اندازی کند.
به گفتۀ وی، قرار است که برنامه انکشافی سازمان ملل متحد، بیش از پنجاه میلیون دالر را در سال ۱۴۰۱ در بخش های پروژه‌های انکشافی؛ ساختن سرک ها، بند های آب، تهیه آب آشامیدنی و ساختمان مکاتب، کمک کند.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا