سیاستاخباراقتصادTOP

معاون اول ریاست الوزرا : از تمام تاجران و سرمایه گذاران افغان می خواهیم که در افغانستان سرمایه گزاری کنند

کابل، 28 ثور ، باختر
معاون اول ریاست الوزرا امارت اسلامی از تاجران و سرمایه گذاران خواست در افغانستان سرمایه گذاری کنند.
به گزارش آژآنس باختر، دفتر مطبوعاتی معاونیت اول ریاست الوزرا امارت اسلامی امروز با نشر خبر نامه یی گفته است، ملا عبدالغنی برادر آخوند معاون اول ریاست الوزرا در سفر به امارات متحده عربی با تاجران افغان مقیم امارات متحده عربی، دیدار کرد.
ملا عبدالغنی برادر آخوند معاون اول ریاست الوزرا در این دیدار به تاجران افغان گفت: «اکر شما در افغانستان علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش های مختلف هستید، امارت اسلامی متعهد است که فرصت هایی را برای شما فراهم کند. این مسئولیت ماست که یک محیط کاری امن برای شما فراهم کنیم و این کشور را با هم بسازیم.»
“او گفت خوشبختانه با روی کار آمدن نظام امارت اسلامی در افغانستان، فساد ریشه کن شده است، همه فرصت کار دارند و ما از همه تاجران و سرمایه گذاران افغان می خواهیم که بیایند و در کشور شان سرمایه گذاری کنند.”
وی افزود: ما در زمانی به کابل آمدیم که ادارۀ قبلی کابل تمام بانک ها و اموال مردم را غارت کرده بود، همه چیز خراب شده بود که بهترین نمونه آن میدان هوایی کابل است.
معاون وزیر امور اقتصادی همچنین از مهمان نوازی سخاوتمندانه همه کشورهایی که در مقاطع مختلف از افغان ‌ها قدردانی کرده و به آنها کمک کرده‌اند، تشکر کرد.بهزاد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا