فرهنگ

از روز جهانی مطبوعات در دایکندی تجلیل گردید

کابل باختر14 ثور

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت دایکندی به همکاری رسانه های محلی از روز جهانی آزادی مطبوعات گرامی داشت بعمل آمد.
به گزارش آژآنس باختر، ابتدا  در محفل خدایار کاشفی رییس منابع بشری و نماینده ولایت در سخنانی روز جهانی مطبوعات را به تمام  اهل رسانه ، تبریک گفته علاوه نمود که تجلیل از این روز ارج گذاری به آزادی بیان و نهادینه ساختن حکومت داری خوب و تحقق یافتن دموکراسی در جامعه میباشد.
درهمین حال محمدحسین سیرت رییس اطلاعات و فرهنگ دایکندی درسخنانی ، یاد آور شد که حدود آزادی بیان و مطبوعات در قوانین نافذه کشور تصریح شده و هیچ کسی حق محدود کردن آزادی بیان را ندارد سیرت علاوه نمود که آزادی بیان با رعایت آزادی و حقوق دیگران مفهوم پیدا میکند واین حق نباید حقوق سایر افراد جامعه را صدمه میزند.
به همین ترتیب بانو سمیه محمدی عضو شورای ولایتی این روز را ارزشمند عنوان نموده و روز جهانی آزادی مطبوعات را به همه دست اندر کاران رسانه ای تبریک گفت .
همچنان محمد جواد دادگر رییس دفتر ولایتی دایکندی کمیسیون مستقل حقوق بشر طی صحبت هایش گفت: درحال حاضر به شمول رادیوی ملی 4 رادیوی، یک تلویزیون ملی و تعداد هم رسانه های چاپی در دایکندی فعالیت دارد.
همچنان از روز جهانی مطبوعات  در ولایت جوزجان از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ومرکز آموزشی لنکن به اشتراک فرهنگیان ، خبرنگاران و مسوولان محلی آن  ولایت نیزتجلیل به عمل آمد  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا