اخباراقتصاد

موسسات مدد رسان بازوی مهم و مستحکم ریاست اقتصاد است

چاریکار،11 جوزا، باختر
نشست هماهنگی میان موسسات غیردولتی امروز به ریاست والی پروان و با اشتراک شماری از رئیسان و نمایندگان موسسات برگزار شد.
مجیب الله رحیمی رئیس اقتصاد پروان به خبر نگار محلی آژانس باختر گفت: موسسات بازوی مهم ومستحکم ما است؛ این موسسات مدد رسان است که در تمام امور حکومتداری، عرصه نظام داری وفقر زدایی در جامعه با ما همکار وهمگام بوده اند .
دراین نشست مولوی عبیدالله امین زاده والی پروان برگزاری این نشست را در بهبود وضعیت اقتصادی و بشری آن ولایت مهم دانست و گفت: هم حکومت وهم افراد سرمایه دار و جمع نهاد های مددرسان در قسمت کمک به افراد نیازمند، فقیر و بیکار مسوول بوده و باید همه باهم در راستای دستگیری فقرا و نیازمندان تلاش کنیم.
والی پروان درکنار این که از فعالیت مسوولانۀ موسسات غیر دولتی درآن ولایت قدردانی کرد، افزود: ما مسوولیت داریم تا امینت را تامین کنیم و از تطبیق پروژه ها، کمک ها و سایر فعالیت های موسسات نظارت کنیم و شما هم مسوولیت دارید که از هر نوع فعالیت تان ادارۀ محلی را آگاه سازید واز تطبیق خود سر برنامه ها و پروژه ها جلوگیری کنید.
همچنان در این نشست نمایندگان موسسات غیر دولتی پروژه ها و برنامه های کاری شان را در بخش های صحت، تعلیم و تربیه، زیر بنا، زراعت، حرفه، آگاهی دهی، توزیع مواد غذایی، غیر غذایی و پول نقد معلومات دادند و برای ادامۀ فعالیت شان در آن ولایت اطمینان دادند.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا