اخبارTOPورزش

مولوی امیرخان متقی صعود تیم ملی کرکت را به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی کرکت به مردم کشور تبریک گفت

 

کابل ۵ سرطان باختر

مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان صعود تیم ملی کرکت کشور به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی بیست آوره کرکت را به این تیم و همه هموطنان تبریک گفت.

مولوی متقی در تماس تیلفونی با راشد خان، کاپیتان تیم ملی کرکت افغانستان راه یابی این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی را پیروزی بزرگ خواند و گفت که پیروزی‌های امروز و روز گذشته تیم کرکت کشور یک نوید و خوشحالی بزرگ است و افغانان در هر میدان به خوبی پیش می‌روند.

به گفته‌ی وی؛ این پیروزی و زحماتی که تیم ملی کرکت کشور برای رقابت‌ها متقبل شدند، فکر خوبی را در ذهنیت جوانان خلق می‌کند و آنان از افکار اشتباه، نشه و اختلافات دور می‌شوند.

سرپرست وزارت امور خارجه کشور هم‌چنان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کرکت افغانستان در رقابت‌های پیش رو در جام جهانی نیز بهتر بدرخشند و پیروز شوند.

در همین حال، راشد خان، کاپیتان تیم ملی کرکت کشور نیز در صحبت با سرپرست وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان این پیروزی را به افغانان تبریک گفت و از آماده‌گی و تلاش‌های شان برای رقابت‌های پیش رو اطمنیان داد.

گفتنی است که تیم ملی کرکت افغانستان، دریک بازی حساس ونفس گیر، توانست بنگله دیش را  با تفاوت هشت دوش، شکست دهد و برای نخستین بار، به مرحله‌ی نیمه نهایی جام جهانی بیست آوره کرکت راه یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا