اخبارسیاستجامعهTOP

مولوی عبدالسلام حنفی: ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه‌های مختلف از وظایف امارت اسلامی افغانستان است

 

کابل ۱۰ سرطان باختر

معاون اداری ریاست الوزرا با تعدادی از علما و مجاهدان بادغیس گفت که ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه‌های مختلف از وظایف امارت اسلامی افغانستان است.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از علما و مجاهدان بادغیس دیدار کرده است.

در این دیدار، مولوی جمال الدین به نمایندگی از دیگران راجع به وضعیت اجتماعی و اقتصادی در بادغیس به معاون اداری ریاست الوزرا معلومات ارائه کرد و با اشاره به موضوعات مانند تعلیم و تربیه، صحت، راه‌های مواصلاتی و راه اندازی پروژه‌های انکشافی، از مسوولان امارت اسلامی افغانستان خواست تا در زمینه توجه خاص کنند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان نیز در این دیدار، گفت که تأمین امنیت، ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه‌های مختلف و فراهم سازی رفاه و آسایش برای آنان از وظایف امارت اسلامی افغانستان است و مسوولان در این راستا از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزند.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان در رابطه به موضوعاتی که از طرف علما و مجاهدان بادغیس مطرح شد، افزود که امارت اسلامی افغانستان با در نظرداشت امکانات دست داشته خود در زمینه موارد فوق رسیدگی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا