اخبارسیاستاقتصادTOP

مولوی عبدالسلام حنفی: امارت اسلامی افغانستان از تمامی سرمایه‌گذاری‌ها در کشور استقبال می‌کند

 

کابل ۲۱ جوزا باختر

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با شماری از تاجران ملی کشور گفت که امارت اسلامی افغانستان از تمامی سرمایه‌گذاری‌ها در کشور استقبال می‌کند.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا با شماری از تاجران ملی کشور دیدار کرده است.

در این دیدار، سید عبداللطیف هاشمی، نماینده‌ای شرکت سلطنت گروپ در افغانستان و فریدون سروری رییس شرکت گاز مایع مبین سروری، از تأمین امنیت جانی و مالی تاجران و سرمایه‌گذاران در کشور ابراز خرسندی کردند و گفتند که توسعه‌ای زمینه‌های اقتصادی و فراهم بودن شرایط خوب تجارت و سرمایه‌گذاری در افغانستان، سبب شده تا تاجران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف در کشور به فعالیت‌های اقتصادی بپردازند و این یک فرصت عالی برای شهروندان است.

آنان ضمن ارائه معلومات پیرامون برنامه‌های اقتصادی که جهت تطبیق در کشور روی دست دارند، از رهبری امارت اسلامی افغانستان خواستند که در خصوص ایجاد تسهیلات لازم با آنان همکاری کنند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا با ابراز خرسندی از دیدار با تاجران ملی، از فعالیت‌های اقتصادی آنان به نیکی یاد کرد و گفت که تأمین امنیت، گسترش زمینه‌های تجارت و سرمایه‌گذاری، عملی سازی پروژه‌های کوچک و بزرگ به هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و ایجاد رفاه اجتماعی از مکلفیت‌های امارت اسلامی افغانستان است و در این راستا بدون وقفه تلاش می‌ورزد.

 مولوی حنفی در رابطه به پیشنهادات این تاجران افزود که امارت اسلامی افغانستان از تمامی سرمایه‌گذاری‌ها در افغانستان استقبال کرده و جهت فراهم سازی هر گونه تسهیلات برای تاجران و سرمایه‌گذاران با تمامی امکانات اقدام می‌کند.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان از همه‌ای تاجران و سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی خواست تا در بخش‌های مختلف از جمله استخراج معادن، تولید انرژی برق، تعلیم و تربیه و صحت در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا