اخبارسیاستTOPجامعه

مولوی عبدالسلام حنفی با شماری از علما و متنفذان جوزجان دیدار کرد

 

کابل ۱۰ سرطان باختر

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان با شماری از علما و متنفذان ولسوالی‌های درزاب و قوش تیپه جوزجان دیدار کرده است.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که در این دیدار که مولوی نور جلال جلالی، سرپرست وزارت صحت عامه کشور نیز حضور داشت؛ این علما و متنفذان راجع به وضعیت صحی و مراکز صحی در ولسوالی‌های یاد‌شده به معاون اداری ریاست الوزرا و سرپرست وزارت صحت عامه معلومات ارائه کردند و گفتند، با آن که در این دو ولسوالی مراکز صحی وجود دارند و ارائه خدمات صحی در آنها جریان دارند، اما این مراکز به جمعیت ولسوالی‌های یادشده کفایت نمی‌کند.

آنان از مسوولان امارت اسلامی افغانستان خواستند که در زمینه‌ای ایجاد کلینیک‌ها و ارائه خدمات صحی به مردم در ولسوالی‌های درزاب و قوش تیپه توجه خاص کنند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان در این دیدار، گفت که تأمین امنیت، ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه‌های مختلف از جمله ارائه خدمات صحی از وظایف امارت اسلامی است و مسوولان در این راستا از هیچ گونه سعی و کوشش دریغ نمی‌ورزند.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان در رابطه به پیشنهادات این علما و متنفذان افزود که امارت اسلامی افغانستان با در نظرداشت امکانات دست داشته خود در زمینه موارد یادشده رسیدگی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا