سیاستاخبارTOPجامعه

مولوی عبدالسلام حنفی: مسوولان امارت اسلامی افغانستان از پیشنهادات و نظریات شهروندان استقبال می‌کنند

 

کابل ۱۰ سرطان باختر

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با جمعی از علما و محاسن سفیدان پکتیکا گفت که مسوولان امارت اسلامی افغانستان از پیشنهادات و نظریات شهروندان استقبال می‌کنند.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان با جمعی از علما و محاسن سفیدان ولسوالی سروبی پکتیکا دیدار کرده است.

در این دیدار، این علما و محاسن سفیدان در باره مسائل اجتماعی، اقتصادی و امنیتی ولسوالی سروبی پکتیکا به معاون اداری ریاست الوزرا معلومات ارائه کردند و از نحوه فعالیت‌ها و عملکردهای ادارات محلی در خصوص تأمین امنیت، آرامش و ارائه خدمات به مردم توسط مسوولان و مجاهدان امارت اسلامی افغانستان ابراز رضایت کردند.

آنان‌ از مسوولان امارت اسلامی خواستند که در خصوص مدارس و مکاتب،‌ کلینیک‌های صحی،‌ راه‌های مواصلاتی و امور انکشافی در این ولسوالی توجه کنند.

 مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان نیز در این دیدار، گفت که مسوولان امارت اسلامی افغانستان از شنیدن پیشنهادات و نظریات شهروندان استقبال می‌کنند و ارائه خدمات به مردم در عرصه‌های مختلف را از وظایف و مسوولیت‌های خود می‌دانند.

 معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان گفت که مسوولان در حد توان سعی می‌کنند به خواست‌های مردم رسیدگی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا