سیاستاخبارTOPجامعه

مولوی عبدالکبیر: امارت اسلامی افغانستان به طرح‌ها و مشوره‌های تمام شخصیت‌های وطن‌دوست ارزش قایل است

 

کابل ۷ سرطان باختر

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با شماری از بزرگان قومی، علما و مسوولان ادارات مختلف گفت که امارت اسلامی افغانستان به طرح‌ها و مشورهای تمام شخصیت‌های «وطن‌دوست» ارزش قایل است.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان روز گذشته با شماری از بزرگان قومی، علما و مسوولان ادارات مختلف، در قصر سپیدار دیدار کرده است.

در این دیدار، بزرگان قومی و علمای یادشده ابراز خرسندی کردند که امارت اسلامی افغانستان، بدون هیچگونه تبعیضی دروازه‌های ادارات را به روی تمام افغانان باز نگهداشته و تمام مردم می‌توانند خواست‌های شان را به مسوولان برسانند.

 آنان همچنان نظریات و پیشنهادات شان را در مورد پیشرفت‌های نظام و استفاده از فرصت‌های موجود با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک کردند و از هرگونه همکاری با امارت اسلامی افغانستان اطمینان دادند.

هم‌چنان، شماری از مسوولان ادارت مختلف که در این دیدار‌ حضور داشتند نیز در رابطه به فعالیت‌های ادارات مربوطه شان به معاون سیاسی ریاست الوزرا معلومات ارائه کردند و گفتند که تمام مسوولان امارت اسلامی افغانستان متوجه مسوولیت‌های خویش هستند و به هیچ کسی اجازه حرکت مخالف نظام را نخواهند داد.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا نیز در این دیدار، گفت که امارت اسلامی افغانستان به طرح‌ها و مشوره‌های تمام شخصیت‌های وطن‌دوست ارزش قایل است.

 معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان از تمام شخصیت‌های سیاسی و شهروندان کشور که در خارج هستند دعوت کرد که به کشور برگردند، زیرا تمام افغانان مسوول آبادی کشور هستند و باید همه مسوولیت خویش را ادا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا