سیاستاخبارTOPجامعه

مولوی عبدالکبیر: امارت اسلامی افغانستان از میان مردم برخاسته است

 

کابل ۹ سرطان باختر

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با شماری از مسوولان امارت اسلامی افغانستان و بزرگان قومی و علما گفت که این نظام از میان مردم برخاسته و نیاز است تا تمام ادارات با مردم از نزدیک ارتباط داشته باشند.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان با شماری از مسوولان امارت اسلامی افغانستان و بزرگان قومی و علما مناطق مختلف کشور دیدار کرده است.

در این دیدار، مولوی عبدالرحمن معین ‌وزارت احیاء و انکشاف دهات، ملا عبدالرزاق آخند معین ‌وزارت شهدا و معلولین، مولوی دین دوست والی غور، شیخ اسماعیل رییس شورای علمای لوگر، محمد دین شاه محبت قوماندان امنیه لوگر، مفتی انعام الله سمنگانی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار و شمار از بزرگان قومی و علما حضور داشتند.

علماء و بزرگان قومی یادشده ضمن اطمینان از همکاری همیشه‌گی خویش با امارت اسلامی افغانستان، گفتند که مردم از برخورد مجاهدان و تحکیم امنیت در سراسر کشور خرسند هستند.

این علما و بزرگان بر تطبیق پروژه‌های انکشافی و احکام اسلامی در مناطق مختلف تاکید کردند.

همین گونه، مسوولان امارت اسلامی افغانستان که در این دیدار حضور داشتند، در رابطه به فعالیت‌های‌شان به معاون سیاسی ریاست الوزرا معلومات ارائه کردند و از جانب خویش در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به تمام شهروندان، اطمینان دادند.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان نیز در دیدار یادشده، مسوولان را در راستای امور کاری و وظایف سپرده شده متوجه ساخت.

معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان خاطرنشان کرد که امارت اسلامی افغانستان از میان مردم برخاسته و نیاز است تا تمام ادارات با مردم از نزدیک ارتباط داشته باشند و به خواست‌ها و مشکلات آنان به موقع رسیدگی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا