اخبارسیاستTOP

مولوی عبدالکبیر: روابط امارت اسلامی افغانستان با جهان در حال توسعه است

 

کابل ۱۰ سرطان باختر

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان می‌گوید که در نتیجه‌ای تعامل مثبت، روابط امارت اسلامی افغانستان با جهان در حال توسعه است.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر این گفته‌ها را در دیدار با خلیفه سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت امور داخله و مولوی عبدالحق وثیق رییس عمومی استخبارات امارت اسلامی افغانستان بیان کرده است.

در این دیدار، ضمن بحث و ارزیابی وضعیت افغانستان و منطقه، خلیفه سراج الدین حقانی و مولوی عبدالحق وثیق سفر اخیر خویش به امارات متحده عربی و دیدارهای شان با مقامات آن کشور را برای توسعه روابط مهم خواندند و گفتند که تعداد زیادی از کشورها علاقمند توسعه روابط با امارت اسلامی افغانستان است.

همچنان آنان از تلاش‌های خویش برای تامین امنیت دایمی یادآوری کردند و گفتند که هماهنگی خوب میان ادارات و پلان جامع امنیتی، زمینه امنیت مطمئن برای مردم را فراهم کرده است.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان نیز در این دیدار، ضمن تاکید بر تعامل خوب و مثبت با تمام کشورها، گفت که در روشنایی پالیسی همه جانبه‌ای سیاسی، امارت اسلامی افغانستان با تمام کشورها خواهان تعامل و گسترش روابط است.

مولوی عبدالکبیر افزود که در نتیجه‌ای تعامل مثبت، روابط امارت اسلامی با جهان در حال توسعه و این نمایانگر پیشرفت سیاسی نظام اسلامی است.

 معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان به سرپرست وزارت امور داخله و رییس عمومی استخبارات امارت اسلامی افغانستان در مورد موضوعات مربوطه هدایات لازم داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا