سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالکبیر: سیاست داخلی و خارجی نظام اسلامی زیر سایه اسلام براساس منافع ملی می‌چرخد

 

کابل ۱۰ سرطان باختر

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با جنرال قنسل افغان در پشاور و شمار زیادی از شهروندان کشور گفت که سیاست داخلی و خارجی نظام اسلامی زیر سایه اسلام براساس منافع ملی می‌چرخد.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان روز گذشته با حافظ محب الله، جنرال قنسل افغان در پشاور و شمار زیادی از شهروندان کشور، در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این دیدار، بزرگان قومی و علما تلاش‌های معاونیت سیاسی ریاست الوزرا را در انسجام مردم و استماع صدای آنان تقدیر کردند و گفتند که افغانان با حکومت در هرسطحی که نیاز باشد، همکاری می‌کنند.

 آنان سیاست خارجی امارت اسلامی افغانستان را موفق خواندند و پیشنهاد کردند که به منظور تقویت نظام از ساختارهای قومی استفاده‌های بیشتر صورت گیرد.

همین گونه، حافظ محب الله، جنرال قونسل افغان در پشاور ضمن ارائه معلومات در مورد امور رسمی خویش به معاون سیاسی ریاست الوزرا، گفت که ارائه خدمات نسبت به گذشته بهتر شده و تمام امور مربوط به گونه عادی جریان دارد.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان نیز در این دیدار، امارت اسلامی افغانستان را متعلق به تمام اقوام کشور دانست و گفت که سیاست داخلی و خارجی نظام اسلامی زیر سایه اسلام بر اساس منافع ملی می‌چرخد و برای تطبیق آن نیاز به مشوره‌های مردم است.

معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان به جنرال قونسل افغان در پشاور، گفت که ضمن نمایندگی بهتر امارت اسلامی افغانستان از افغانان مهاجر، در قسمت ارائه خدمات بهتر به مراجعین، تلاش بیشتر کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا