اخبارفرهنگ

مولوی عتیق الله عزیزی: برنامه های آموزشی کارمندان را کمک می کند که درعرصۀ کار، اجراآت بهتر کنند

کابل، 28 ثور، باختر
برنامۀ آموزشی ” آشنایی با اداره، مدیریت و اجراآت اداری ” که برای کارمندان جدید التقرر وزارت اطلاعات وفرهنگ برگزار شده بود، امروزپایان یافت .
به گزارش خبرنگارآژانس باختر؛ در مراسمی که به این مناسبت برگزار شد، مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ وهنر وزارت اطلاعات وفرهنگ، دررابطه به اهمیت این برنامۀ آموزشی معلومات داد و گفت هر کارمند دولت درهربستی که قرار دارد درعرصۀ کارش مکلفیت و مسوولیت مشخص دارد که باید آن را به شکل بهتر انجام دهد.
وی گفت که این برنامۀ آموزشی اشتراک کنندگان را کمک می کند که با استفاده از اندوخته های شان، درعرصه کاری اجراآت بهتر کنند و برای مردم و کشور مصدرخدمت شوند.
همچنان مولوی عزیزی، از کارمندان جدید التقرر وزارت اطلاعات وفرهنگ خواست که با مراجعین رویه و پیشامد خوب کنند و درراستای اجراات، از کار شکنی اجتناب کنند.
دراین برنامه آموزشی که سه روز ادامه داشت، کارمندان جدید التقرر بست های 5 و 6 ریاست های مرکزی وزارت اطلاعات وفرهنگ اشتراک کرده بودند و دررابطه به آشنایی با اساسات مدیریت، مقررۀ طرزسلوک و ارتباطات سازمانی، اجراات اداری، ارزیابی و مقررۀ امور ذاتی کارکنان خدمات ملکی و همچنان آشنایی با فورم های ارزیابی اجراات و نتایج اجراآت، بحث صورت گرفت .
دراخیر این برنامۀ آموزشی، معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات وفرهنگ، برای شاملان برنامه تصدیقنامه توزیع کرد.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا