اخبارآموزش

هیئت اعزامی وزارت تحصیلات عالی، موسسۀ تحصیلات عالی فراه را بررسی کرد

کابل / 29 جدی / باختر

هیئتی به ریاست شاکرالله وحیدی سرپرست ریاست تضمین کیفیت و اعتبار دهی وزارت تحصیلات عالی، امروز بخش های مختلف موسسۀ تحصیلات عالی فراه  را بررسی کرد.

به گزارش آژانس باختر؛ درجریان این بررسی هیئت وزارت تحصیلات عالی، درنشست با مسوولان و استادان موسسۀ تحصیلات عالی فراه، ضمن شنیدن نظریات، پیشنهاد ها و مشکلات آنان، در رابطه به روند اعتبار دهی به آن نهاد نیز بحث کرد و فعالیت های آن موسسه را بررسی کرد.

بعد، هیئت رهبری موسسۀ تحصیلات عالی فراه تعهد کردند که برای معیاری کردن نهاد تحصیلی شان جهت ایجاد زمینه های مناسب تحصیلی برای محصلان تلاش می کنند.

همچنان آنان از مولوی نورالحق مظفری نمایندۀ فوق العادۀ وزارت تحصیلات عالی در ولایت فراه نیز قدردانی کردند که درشرایط  دشواردر زمان قبل از پیروزی امارت اسلامی و بعد از آن به نهاد های تحصیلات عالی فراه خدمات زیادی انجام داده است و در راستای تقویت این نهاد ها تلاش کرده است.

به همین ترتیب اعضای هیئت از پوهنځی ها و جمنازیوم سپورتی آن نهاد تحصیلی نیز دیدن کردند و بر بهبود امور، نظریات شان را ارائه کردند.

هیئت وزارت تحصیلات عالی همچنان از پوهنتون های غرجستان و ابونصر در فراه نیز دیدن کرد و بخش های مختلف این نهاد را مورد بررسی قرار داد.

باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا