سیاستاخبارTOP

هیئت امارت اسلامی افغانستان به ریاست مولوی ذبیح الله مجاهد در نشست آینده دوحه اشتراک خواهد کرد

 

کابل ۶ سرطان باختر

سرپرست وزرات امور خارجه کشور گفت که هیئت امارت اسلامی افغانستان به ریاست سخنگوی امارت اسلامی افغانستان در نشست آینده دوحه اشتراک خواهد کرد.

عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت امور خارجه افغانستان در صفحه‌ای اکس‌اش نوشته است که مولوی امیرخان متقی، سرپرست این وزارت در نشست هماهنگی برای اشتراک در نشست آینده دوحه، گفت که حسب هدایت رهبری امارت اسلامی افغانستان، هیئت امارت اسلامی افغانستان به ریاست مولوی ذبیح الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی افغانستان در نشست آینده‌ای دوحه اشتراک خواهد کرد.

بلخی افزود که نشست هماهنگی برای اشتراک در نشست آینده دوحه به ریاست مولوی امیرخان متقی برگزار شد و در آن مولوی ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان، نور احمد آغا معاون د افغانستان بانک، ملا عبدالحق همکار، معین مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله و مشاورین وزارت صنعت و تجارت اشتراک کرده بودند.

به گفته‌ی وی؛ در این نشست در مورد اعضای هیئت امارت اسلامی افغانستان برای اشتراک در نشست آینده‌ای دوحه، تحریم‌ها بالای نظام مالی و بانکی افغانستان، چالش‌ها در مقابل توسعه‌ای سکتور خصوصی و اقدامات حکومت افغانستان علیه مواد مخدر صحبت شده است.

گفتنی است که نشست آینده دوحه قرار است تا چند روز دیگر، برای دو روز در دوحه پایتخت قطر برگزار شود و در آن نمایندگان ویژه شماری از کشور‌ها نیز اشتراک می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا