اخبارسیاستجامعه

والی بلخ برتطبیق شفاف برنامهٔ دسترخوان ملی تاکید کرد

مزارشریف/۵دلو/باختر
والی بلخ در برنامهٔ حساب‌دهی به ملت، بر برخورد جدی با کسانی که در تطبیق برنامهٔ دسترخوان ملی کم‌کاری و یا سوء استفاده کنند، تاکید کرد.
به گزارش خبرنگارمحلی آژانس باختر، در برنامهٔ حساب‌دهی حکومت به ملت که در مزارشریف با حضور مسوولان ملکی و نظامی آن ولایت برگزار شد، شماری از مسوولان اداره‌ های محلی بلخ از اجراآت کاری و فعالیت‌های انجام شدهٔ سال مالی ۱۳۹۹ خورشیدی به مردم گزارش ارائه کردند.
در این محفل، محمد فرهاد عظیمی از تلاش‌های دولت در راستای مبارزه با فساد اداری و تامین امنیت باشندگان آن ولایت سخن گفت و تمام ادارات دولتی را مکلف به خدمت گزاری به‎موقع و بدور از هر نوع ملاحظه دانست. همچنان والی بلخ پیرامون برنامه‌های دولت صحبت کرد و برنامهٔ دسترخوان ملی را یک برنامهٔ بزرگ مردمی یاد کرد و خطاب به مسوولان و اشخاص مسوول در تطبیق این برنامه گفت: اگر کسی در قسمت تطبیق برنامهٔ دسترخوان ملی کم‌کاری و یا سوءاستفاده کنند، گرفتار می‌شوند و به پنجه قانون سپرده می شوند. مسوولان محلی بلخ می گویند که در سال مالی ۱۳۹۹ خورشیدی در بلخ از ۱۵۹۰ پروژه، ۵۹۴ پروژه آن تکمیل شد و ۹۸۰ پروژه در حال تطبیق است و ۱۵ پروژهٔ نسبت مشکلات متوقف شده است و یک پروژه دیگر (حفریت باستان شناسی) لغوه شده است و ده پروژه دیگر را کمک کنندگان به شکل مستقیم تطبیق کرده اند.
احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا