اخبارسیاست

والی ومعاون جدید بغلان معرفی شدند

پلخمری، 4 جوزا، باختر
مولوی محمد محسن معین تامینات وزارت امور داخله، والی ومعاون جدید بغلان را امروز به مسوولان نهاد های ملکی و نظامی آن ولایت معرفی کرد.
مولوی اسدالله مصطفی هاشمی رئیس اطلاعات و فرهنگ بغلان به خبرنگار آژانس باختر گفت: درمحفلی که به‌ همین مناسبت با اشتراک مولوی محمد محسن معین امور تامینات وزارت داخله ،مسوولان ملکی و نظامی، علما، بزرگان ومتنفذین بغلان برگزارشد، قاری بختیار معاذ والی سابق بغلان تقرر والی جدید و معاون بغلان را به آنان تبریک گفت و روی همکاری مسوولین امارتی و مجاهدین در بغلان با والی ولایت جدید وهمچنان معاون والی تاکید کرد.
دراین محفل مولوی محمد محسن معین تامینات وزارت امور داخله در رابطه به کارنامه ها و مبارزات آزادی خواهانه مجاهدین امارت اسلامی و مردم افغانستان از کار کرد های مسوولین قبلی بغلان به نیکویی یاد کرد وگفت که تغییرتبدیلی را در نظام امارت اسلامی یک اصل خواند.
وی تقررمولوی حزب الله والی جدید و ملا احمدالله مبارک معاون بغلان را تبریک گفت و موفقیت های بیشتر آنان را در راستای ایجاد و تقویت حکومت داری خوب، وتحکیم پایه های حاکمیت امارت اسلامی در بغلان شد.
همچنان مولوی حزب الله والی جدید بغلان با قدردانی از اعتماد امیرالمومنین و همچنان استقبال ومهمان نوازی گرم بغلانیان ابراز قدر دانی کرد و گفت: آنچه در توان دارم به عنوان یک خادم در خدمت مردم ولایت بغلان خواهم بود.
اکرم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا