ورزش

پایان رقابت های سوکیوکوشین وآغازرقابت های کیک بوکسینگ درهرات

شهرهرات 8 ثورباختر
پنجمین دور مسابقات  قهرمانی سو کیو کوشین به پایان رسید.
فدراسیون سو کیو کوشین   به همکاری آمریت ورزشی  پنجمین دور مسابقات قهرمانی این رشته را با شرکت 110 ورزشکار در جمنازیوم شهیدمیرویس صادق راه اندازی نمود
استاد غلام محبوب رحیمی رئیس فدراسیون سو کیوکوشین در رابطه به تدویر مسابقات صحبت نمود و افزود:"مسابقات باشرکت ورزشکاران 10 باشگاه از مجموع باشگاه های هرات  در کته گوریهای سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان  در 15 وزن به رقابت پرداختند ازجریان این مسابقات بازی کنان  اول هروزن به تیم منتخب دعوت گردیدند.
درختم مسابقات ورزشکران با تفویض مدالها ولوح تحسین اهداء شد.
طبق یک خبردیگر: ششمین دور مسابقات سبک کی وان کیک بوکسنگ راه اندازی گردید.
به پیشواز از ماه مبارک رمضان فدراسیون ورزشهای رزمی  مسابقات سبک کی وان کیک بوکسنگ را در مجتمع ورزشی نیکزاد تحت نام جام رمضان برگزار نمود.
استاد مسعود سعیدی غوریانی رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی هدف از برگزاری مسابقات را رشد استعداد ها و کسب تجارب بیان نمود وافزود:" 80 ورزشکار درقالب 9 باشگاه به مبارزه پرداختند.
حمید الله کبیر آمرورزش جریان مسابقات را مثبت ارزیابی نمود وورزشکاران را با تفویض مدال و لوح سپاس مورد تشویق و تقدیر قرار دادند.
بربنیاد یک خبردیگر: مسابقات ورزشی ییتحت نام  جام رمضان درولایت هرات صورت گرفت.
آمریت عمومی تربیت بدنی وورزش به مناسبت گرامی داشت از ماه مبارک رمضان  مسابقاتی را با همکاری فدراسیونهای جمناستیک، سامبو  وMMA    با حضور داشت جمع کثیری از ورزشکاران  رشته های فوق الذکر راه اندازی نمود.
حمیدالله کبیر در رابطه به فواید روزه و بزرگداشت ازماه مبارک رمضان نصائح سودمندی ایراد و ورزشکاران را به امر به معروف و نهی از منکر تشویق نمودکه با استقبال گرم ورزشکاران قرار گرفت مراسم با تفویض جوایز برای ورزشکاران فدراسیونهای مربوط خاتمه یافت.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا