اخباراقتصادجامعهTOP

چگونگی سرمایه گذاری در عرصۀ خدمات انترنتی فور جی، مورد بحث قرار گرفت

 

کابل/ ۱۸ثور/ باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری عصر امروز در نشستی با هیئت رهبری ادارۀ تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان(اترا) و سایر ادارات مربوط، روی سرمایه گذاری ها در زمینۀ خدمات انترنتی فور جی صحبت کرد.

ابتدا رییس عمومی ادارۀ اترا در مورد فعالیت های آن اداره و مزایدۀ خدمات انترنتی فور جی که قرار است در آیندۀ نزدیک برگزار شود و همچنان در بارۀ شرایط حقوقی، تخنیکی و مالی روند مزایده معلومات ارائه کرد.

وی افزود که خدمات فور جی ابتدا پنج شهر بزرگ به شمول شهر کابل را در طول ۱۸ ماه و در مرحلۀ دوم ۱۳ ولایت را در ۲۴ ماه تحت پوشش قرار خواهد داد.

سپس متخصصان بین المللی که از طریق ویدیوکنفرانس وصل بودند، در مورد لات های خدمات انترنتی فور جی و ارزیابی مزایده و خطرات و چالش های فراراه آن، معلومات دادند.

رییس جمهوری پس از استماع معلومات متذکره، گفت که روند مزایده باید به گونۀ شفاف صورت گیرد و قبل از آن برای مردم و رسانه ها در خصوص فرصت ها، خطرات و چالش ها، معلومات واضح از این روند ارائه شود.

رییس جمهوری کشور به مسوولان ادارۀ اترا گفت که در قسمت مدیریت چالش ها در روز مزایده و بعد از آن باید یک پلان بدیل واضح مدیریتی و سرمایه گذاری وجود داشته باشد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا