اخباراقتصاد

کار نود در صد پروژه های انکشافی درفراه تکمیل شده است

فراه/ 4دلو/ باختر

شماری از فعالان مدنی و اعضای شورای ولایتی فراه، از تطبیق پروژه های انکشافی در آن ولایت، ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرنگارمحلی آژانس باختر، محمد جبران و بصیراحمد دوتن از فعالان مدنی فراه، با قدردانی ازحکومت محلی در عملی کردن پروژه های زیربنایی در آن ولایت ، از تلاش های نیروهای امنیتی ودفاعی که برای تطبیق این پروژه ها زمینۀ ثبات و امنیت را برقرار کرده اند، قدردانی کردند.

سالم نورزی رییس ادارۀ اقتصاد فراه در مصاحبۀ‌ با خبرنگار آژانس باختر گفت که حکومت محلی فراه در سال مالی گذشته، نود ویک پروژۀ حیاتی رادر بخش های مختلف فراه به هزینۀ سه میلیارد افغانی تطبیق کرده است.

به گفتۀ نورزی، حکومت محلی چهل وهفت پروژۀ انکشافی را از بودجۀ ملی به هزینۀ هشتصد وهشتاد وهفت میلیون افغانی تطبیق کرده است، پنج پروژه  را ادارۀ عملیاتی به هزینۀ یک عشاریه دوملیارد افغانی تطبیق کرده است وسی ونه  پروژۀ دیگر که مربوط  واحد های دومی وزارت ها است به هزینۀ یک میلیارد افغانی تطبیق شده است .

وی گفت که کارنود در صد این پروژه ها تکمیل شده است و ده  در صد آن نسبت عدم بودجه تکمیل نشده است.

دادالله قانع عضو شورای ولایتی فراه، از توجۀ حکومت مرکزی برای توسعۀ پروژه های زیر بنایی و حیاتی در آن ولایت سپاسگزاری کرد، و افزود که اگر صلح و آتش بس دایمی در کشور برقرار شود، مردم ما شاهد پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف خواهند بود.محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا