اخبارامنیت

یکصد و هشتاد وشش عضو پولیس از وظایف شان برکنار  شدند

کابل/۳۰دلو/باحتر

وزارت امور داخله در پی اعتصاب موترداران و اتحادیه های ترانسپورتی که از اخاذی ها در شاهراه ها شاکی اند یکصدو هشتاد وشش تن از منسوبان پولیس از وظایف شان برکنارکرده است.

به گزارش آژانس باختر:  وزارت امور داخله در بیانیۀ گفته است،  در پی شکایات و نگرانی موترداران و اتحادیه‌های ترانسپورتی از اخاذی‌ها در شاهراه ها اقدامات اصلاحی را از قبل روی دست گرفته است.

در بیانیه گفته شده است: به دستور وزیر داخله، اخیراً به یکصد و هشتاد و شش تن از منسوبان پولیس که در موردشان شکایت وجود داشت از وظایف شان برکنار  و به احتیاط معرفی شدند.

این در حالی است که بیشتر از دو هفته قبل، قسمت‌هایی از شاهراه‌های اصلی کشور از سوی دارندگان موترهای باربری و مسافربری معترض بسته شده است.

آنان پولیس شاهراه‌ها رادر مسیرهای کابل – بلخ و کابل – قندهار به اخاذی متهم می کنند و از دولت می‌خواهند به شکایات آنان رسیدگی کند.

مسدود شدن مسیرهای ارتباطی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. از یک سو، هزاران مسافر به دلیل بسته بودن این مسیرها، در وضعیتی بدی به سر می برند و از سویی دیگر، این اقدام باعث فاسد شدن میوه و سبزی ها شده که در ولایت ها، باقی مانده است

در بیانیه از قول وزیر داخله گفته شده است «از این پس من شخصاً به شکایات مربوط به اخاذی در مسیر شاهراه رسیدگی می‌کنم. روند اصلاحات را در صفوف پولیس شاهراه تقویت می‌بخشم. لطفاً به شماره‌های ۱۱۹ – ۰۲۰۲۳۱۲۳۵۴ به تماس شوید. تصاویر را به شماره واتساپ -0791230901 – شریک کنید، حتماً به شکایت تان با حفظ محرمیت رسیدگی می‌شود». فریبا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا