اقتصاد

منظوری ۱۴ مورد تدارکاتی به ارزش بیش از ۳.۸ میلیارد افغانی در کمیسیون تدارکات ملی

کابل باختر 18 سرطان
جلسۀ کمیسیون تدارکات ملی به ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان شام روز گذشته در ارگ برگزارشد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این نشست ۱۶ مورد تدارکاتی به بررسی گرفته شد که در نتیجه، ۱۴ مورد آن به ارزش بیش از ۳.۸ میلیارد افغانی از سوی کمیسیون منظور شد.
در این نشست، تمدید میعاد طرح اعمار ۱۰۲ باب انتظارگاه شفاخانه ها مربوط واحد عملیاتی و حمایوی انکشاف ملی ریاست جمهوری نیز از سوی اعضای کمیسیون تدارکات ملی منظور شد.
علاوه بر این، کمیسیون تدارکات ملی، پیشنهادهای منظوری تمدید میعاد طرح های انکشاف شبکه فایبر نوری در ۱۲ و ۱۴ سایت ساحه یی و مرکزی مورد ضرورت قطعات و جزوتام های قوای پولیس ملی مربوط وزارت امور داخله منظورشد.
از سویی هم پروژه خریداری چراغ های خط پرواز (Runway) و چراغ های میدان (Papi Light System) در سه سایت برای سه  میدان هوایی کشور به دلیل مشکلات تخنیکی اعاده شد و هدایت داده شد تا هیئت مشترک از ادارۀ هوانوردی ملکی، وزارت های مالیه، انرژی و آب و ادارۀ تدارکات ملی طرح های مشابه شرکت پیشنهادی را ارزیابی کند و گزارش آن را به جلسۀ کمیسیون تدارکات ملی ارائه کند.
سپس پروژۀ  تهیه و نصب سیستم زمینی برای ستلایت افغانستان مربوط وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از سوی کمیسیون تدارکات ملی رد شد و هدایت داده شد تا این طرح  بار دیگر به اعلان داوطلبی سپرده شود.
در ا جلسه کمیسیون تدارکات ملی درخواست وزارت امور داخله در مورد خریداری موتر های ضدگلوله ( زرهی) برای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۸ منظور شد.
از سوی دیگر مطابق اجندای نشست، روی تحقق فیصله ها و گزارش های قبلی بحث صورت گرفت و از سوی کمیسیون تدارکات ملی منظور شد.
درخواست وزارت دفاع ملی در رابطه به درج اسم شرکت های تحت چتر اتحادیۀ مرغداران افغان در فورم کمیسیون تدارکات ملی در طرح تدارک یک قلم گوشت مرغ  این وزارت، منظور شد. نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا