سیاست

محمد کریم خلیلی: همه نامزدان به ارادۀ مردم در انتخابات پیشرو احترام بگذارند

کابل/13/حمل/باختر
نماینده خاص سرمنشی ملل متحد در امور افغانستان بعد از ظهر امروز با محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ،
در این دیدار یان کوبیش نماینده خاص سر منشی ملل متحد در امور افغانستان گزارشی از سفرش به نیویارک و اشتراک درنشست شورای امنیت سازمان ملل به معاون رئیس جمهور ارائه نمود.
وی تصریح نمود که شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشست خود تعهدش را مبنی بر تداوم حمایت از مردم و دولت افغانستان اعلام داشته و از پیشرفت روند تامین امنیت در افغانستان و سایر پیشرفت های مردم این کشور ستایش نموده است.
وی همچنین اضافه نمود که سازمان ملل متحد مردم افغانستان را در برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه کمک و مساعدت خواهد نمود.
وی همچنین از روند اتخاذ تدابیر امنیتی و تکنیکی از جانب نهادهای مربوطه برای برگزاری اظهار خرسندی نموده و این موضوع را مایه امیدواری شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به آینده افغانستان عنوان نمود.
در این دیدارمحمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور از تلاشهای یان کوبیش برای انتقال وضعیت افغانستان به شورای امنیت و تلاش برای آوردن ثبات و پیشرفت افغانستان و  پیام شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر تداوم حمایتش از مردم افغانستان اظهار سپاسگزاری نمود.
معاون رئیس جمهور برگزاری یک انتخابات شفاف و سالم را یگانه راه تامین ثبات سیاسی در افغانستان خوانده و اظهار داشت که در این رابطه خوشبختانه چه از نگاه امنیتی و چه از نگاه تخنیکی آمادگی های مطلوبی اتخاذ شده است.
معاون رئیس جمهور تصریح نمود که همه نامزدان ریاست جمهوری باید به ارادۀ مردم افغانستان در انتخابات پیشرو احترام بگذارند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا