سیاست

محمد اشرف غنی : تروریستان باورمند به هیچ ارزش دینی و حقوق بشر نیستند

کابل باختر 19 ثور
ریاست جمهوری با نشر اعلامه یی رویداد تروریستی در ولایت پروان را تقبیح کرد.
در این اعلامیه گفته شده: تروریستان یک‌بار دیگر به امر باداران خود دست به جنایت زدند. آنان با انجام عمل تروریستی،  مولوی عبدالرحیمشاه حنفی رئیس شورای علمای ولایت پروان و چند تن دیگر را در داخل مدرسۀ دینی حین تدریس و فراگیری علوم دینی، هدف قرار داده و آنان را شهید و مجروح نمودند.
گروه‌های تروریستی که باورمند به‌هیچ ارزش دینی و حقوق بشری نیستند باربار تلاش کردند، تا با هدف قراردادن علمای دین و منبر، زنان، کودکان و اماکن مقدس، اهداف دیگران را برآورده سازند.
رئیس‌جمهورمحمداشرف غنی با تأکید می‌گوید: تروریستانی که به کشتن مردم، جنایات ضدبشری و اعمال نابخشودنی متوسل می‌شوند، محکوم به نابودی اند و نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان همانند همیشه تا نابودی گروه‌های تروریست و دهشت‌افگن، مبارزه نموده و در هرکجا آنان را هدف قرار خواهند داد. 
رئیس‌جمهور کشور ضمن ابراز تأثر عمیق به‌خاطر رویداد تروریستی مذکور و محکوم‌نمودن این عمل جنایتکارانۀ تروریستان، مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های قربانیان رویداد یادشده ابراز داشته، به شهدا جنت فردوس و به مجروحین صحت‌مندی کامل از بارگاه ایزد متعال التجامند است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا