امنیت

اماما مساجد: مردم با نیروهای امنیتی خود هستند و از آنان حمایت می کنند

کابل/ ۹حوت/ باختر
امامان برخی از مساجد امروز در خطبه های نماز جمعه، تاکید کردند که مردم همراه با نیروی های امنیتی و دفاعی خود هستند و از آنان حمایت می کنند.
به گزارش آژانس باختر٬ از برخی مساجد؛ عالمای دین خاطرنشان کردند که یگانه راه رسیدن به زندگی آرام و مرفه، تامین صلح سراسری در کشور است.
آنان گفتند که اسلام دین اخوت، برادری، صلح و آشتی است و درآن ریختن خون مردم٬ عمل ناروا و نا بخشیدنی است.
علما از مخالفان مسلح خواستند که از جنگ، خونریزی، برادر کشی و هر گونه خشونت در برابر مردم بی دفاع و مسلمان کشور، دست بردارند و امر خداوند منان را که همانا صلح، آشتی، برادری و اخوت است، به جا کنند.
امامان مساجد جنگ را عمل نامشروع و غیراسلامی خواندند و از مخالفان مسلح تقاضا کردند که در تحقق روند صلح دایمی در کشور، مسوولیت انسانی و اسلامی شان را ادا کنند.
آنان از فداکاری و جانبازی های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که همواره در دفاع از نوامیس ملی،  تمامیت ارضی و مردم بی دفاع کشور، در برابر هرگونه خشونت و جنایت ایستادگی کرده اند، ستایش کردند.
علمای دین در کنار آن که مردم را به پیروی از اصول و احکام دین و دستگیری از نیازمندان و مستمندان تشویق کردند٬ تاکید کردند که مردم همراه با نیروی های امنیتی و دفاعی خود هستند و از آنان حمایت می کنند
دراین خطبه ها٬ علمای دین از مردم خواستن که در راستای تامین امنیت با نیروهای امنیتی کشور همکاری کنند. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا