سیاست

شماری از بزرگان و متنفذین تعدادی از ولایات کشور مشکلات محیطی شان را با معاون ریاست اجرائیه ابراز کردند

کابل باختر 27 میزان
صدها تن از بزرگان، معززین و فرهنگیان ولایات غزنی، بامیان، میدان وردک و شهر کابل در دیدار با استاد حاجی محمد محقق معاون ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان حمایت و پشتیبانی شان را از حکومت وحدت ملی اعلام داشتند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرادیه به آژانس باختر، مجمع ورزشی میوند و انجمن رهیاب، اعضای انجمن فرهنگی جوانان بامیان، بزرگان و فرهنگیان ولسوالی پنجاب ولایت بامیان، اعضای حزب آزادی و عدالت، بزرگان منطقه کجاب ولسوالی حصه اول بهسود ولایت میدان وردک، مجمع ولسوالی سیغان ولایت بامیان، بزرگان، معززین و متنفذین ولسوالی های ولایت غزنی با حضور در دفتر کار استاد حاجی محمد محقق معاون دوم ریاست اجراییه از تشکیل حکومت وحدت و نجات کشور از بحران اعلان حمایت نمودند.
در این دیدارها چند تن به نمایندگی از مردم، احزاب سیاسی و نهاد های فرهنگی صحبت نموده حکومت وحدت ملی را نشانی از مدیریت بحران در کشور دانسته گفتند که با تشکیل حکومت وحدت ملی افراط گرایی و تمامیت خواهی در کشور به حاشیه رانده شده است.
نمایندگان مردم در صحبت های شان از رهبران حکومت وحدت ملی خواستند که به مشکلات محیطی شان توجه نموده در جهت حل مشکلات مردم با رعایت عدالت تلاش کنند.
معاون دوم ریاست اجراییه نیز در صحبت هایش از حمایت بیدریغ مردم قدردانی نموده گفت:تا کنون وعده های زیادی به مردم داده شده است و اکنون وقت عمل است. استاد محقق افزود: متاسفانه پیش از این نیز همیشه به مردم وعده داده میشد اما اکثریت وعده ها عملی نگردیده است. وی تاکید کرد حکومت وحدت ملی در آغاز راه قرار دارد و متعهد است به همه وعده هایی که به مردم داده است عمل نماید.
پس از تشکیل حکومت وحدت ملی هر روزه گروه های بزرگ مردمی در دیدار با رهبران جمهوری اسلامی افغانستان از این حکومت حمایت و پشتیبانی بیدریغ شان را اعلام می نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا