اخبارسیاست

برگزاری جلسه هماهنگي با موسسات ملل متحد در هرات

هرات 11 جوزا باختر
مولوی شیراحمد عمار رییس نمایندگی وزارت امور خارجه با موسسات ملل متحد در هرات جلسه همآهنگی برگزار کرد.
رییس نمایندگی وزارت امورخارجه هدف جلسه را هماهنگی بهتر امور با موسسات ملل متحد، آگاهی از فعالیت ها، برنامه ها و چالش ها، همچنین معرفی مدیریت امور ملل متحد در چوکات این نمایندگی به عنوان مرجع همآهنگ کننده و تسهیل کننده امور با موسسات مذکور بیان کرد.
متعاقبا مسئولین موسسات مذکور هر یک در مورد فعالیت های موسسات خویش گزارش مختصر ارایه نمودند و خواهان همکاری ادارات ذیربط دولتی ولایت هرات به منظور موثریت هر چه بیشتر فعالیت هایشان در ولایات حوزه غرب گردیدند.
همچنان مولوی شیر احمد عمار رئیس این نمایندگی ضمن قدردانی از فعالیت ها وتلاش های موسسات به خصوص در بخش های صحت، معارف، مهاجرین بی جاشدۀ داخلی تاکید کرد که موسسات کمک ها و فعالیت های خویش را بیشتر روی مناطق دور دست و محروم متمرکز سازند و از زنان بی سرپرست با فراهم آوری زمینه های اشتغال زایی، حمایت بیشتر صورت گیرد.
اوهمچنین اطمینان داد که زنان از احترام خاص و جایگاه ویژه برخوردار می باشند و امارت اسلامی افغانستان از هر گونه تلاش برای بهبود وضعیت زندگی زنان ودختران و همچنین فراهم آوری حقوق شرعی واسلامی شان دریغ نخواهد کرد.
رحمت الله فیضان معاون وزارت خارجه در هرات نیز از فعالیت ها و تلاش های موسسات متذکره در خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم تشکر و قدردانی کرد همچنین خواهان از سرگیری فعالیت خوب موسسه هبیتات در ولایت هرات گردید، موصوف برگزاری چنین جلساتی را برای رسیدگی به مشکلات و همآهنگی های بهتر مثبت ارزیابی و بر دوام شان تاکید کرد.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا