سیاستاخبارامنیت

معاون دوم رییس جمهوری: شهادت یوسف رشید یک ضایعه بزرگ برای جامعه افغانستان است

کابل/3 جدی/ باختر

سرور دانش، معاون دوم رییس جمهوری امروز در پیامی گفته است، یوسف رشید، واقعا از مردان رشید، متین و فهیم این وطن و از چهره‌های فعال و تأثیرگذار جامعۀ مدنی و نهادهای انتخاباتی کشور بود.

دفتر مطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوری با نشر پیامی گفته است: دشمنان صلح و ثبات مردم افغانستان امروز در یک حادثۀ تروریستی یوسف رشید، رییس اجرائیه بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان (فیفا) را به شهادت رساندند و صفحه‌ یی دیگر بر جنایات شان افزودند.

من شهادت یوسف رشید را به خانواده، دوستان و تمام بستگانش تسلیت می‌گویم و برای وی بهشت برین و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم. یوسف رشید را از سال ها پیش بدین سو از نزدیک می شناختم.

او واقعا از مردان رشید، متین و فهیم این وطن و از چهره‌های فعال و تأثیرگذار جامعۀ مدنی و نهادهای انتخاباتی کشور ما بود که در راستای تقویت مردم سالاری، ارزش‌های دموکراتیک و جامعه مدنی و بنیادهای انتخاباتی کشور، تلاش می‌کرد. شهادت او یک ضایعه بزرگ برای جامعه افغانستان است.

هدف قراردادن فعالان اجتماعی، سیاسی، مدنی و خبرنگاران نشانه دشمنی آشکار گروه‌های تروریستی با مردم افغانستان، ارزش های دموکراتیک، مردم سالاری و آزادی بیان و تلاش مذبوحانه برای متوقف کردن کاروان ترقی، توسعه و ثبات افغانستان است.

از نهادهای امنیتی و کشفی کشور می‌خواهم که عاملان ترورهای هدفمند را شناسایی و به مردم افغانستان معرفی کنند و همچنین برای جلوگیری از تداوم اینگونه حملات دشمن، تدابیر لازم را روی دست گیرند. بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا