اقتصاد

پاکستان به یک طیاره کام ایر اجازه عبور به هند را نداد

کابل باختر/ 8/ حوت
یک طیاره مسافر بری شرکت هوایی کام ایر که می خواست با عبور از فضای پاکستان وارد هند شود پاکستان این طیاره را اجازه عبور نداد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، پس از افزایش تنش ها میان هند و پاکستان تمام پرواز های ملی و بین المللی که از فضای پاکستان صورت می گرفت متوقف شده است.
سلیمان عمر معاون شرکت هوایی کام ایر درمورد گفت که پاکستان به یک بال طیاره مسافربری این شرکت که قصد سفر به هند را داشت اجازه عبور ازفضای خود رانداد و این طیاره دوباره به کابل آمده است.
افزایش تنش و قطع پرواز های ملی و بین المللی از فضای پاکستان سبب شده است تا رفع تنش میان هند و پاکستان مسیر هوایی دیگر را ایجاد کند .
درهمین حال اداره هوانوردی ملکی کشور نیز اطلاع داده است که از بخش فضایی پاکستان اطلاع گرفته است تا اطلاع بعدی خطوط پرواز منتهی به پاکستان درتعلیق قرار گرفته است.
براساس گزارش ها، تنش میان هند و پاکستان پس از آن افزایش یافت که جنگنده های هند مراکز هراس افگنی در داخل خاک کشمیر زیر اداره پاکستان را هدف قراردادند.
بربنیاد این گزارش ها دو جنگنده یی هند نیز امروز توسط نیرودفاع هوایی پاکستان سقوط داده شده است و هند مدعی است که یک بال طیاره جنگی پاکستان را نیز سرنگون کرده است. نیلوفر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا