سیاست

احمد ضیا مسعود با خانواده های آسیب دیده در پنجشیر دیدار کرد

کابل باختر 24 حوت
احمد ضیاء مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب امروز جهت بازدید و عیادت از آسیب دیدگان و بازماندگان برف کوچ های اخیر به ولایت پنجشیر رفت.
به گزارش آژانس باختر: احمد ضیاء مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در حالیکه محمد جرات رئیس شورای عالی مردم پنجشیر با وی همراه بود با خانواده های که از حادثه برف کوچ در قریه های حصه اول، سفید چهر، تل، کل کوا، پس مزار، دره، آبشار خساره مند شده دیدار نموده و با آنان اظهار همدردی کرد.
باشندگان نقاط آسیب دیده ولایت پنجشیر مشکلات فرا روی شان را به نماینده فوق العاده رئیس جمهور ارائه نموده خواهان رسیدگی جدی شدند و از وی خواستند تا در قسمت فراهم سازی امکانات برای مردم ولایت پنجشیر اقدمات جدی نمایند و خواهان ساخت دو باره منازل شان از طرف دولت شدند.
نماینده فوق العاده رئیس جمهور به مسئولین وزارت فواید عامه و ریاست ضد حوادث هدایت داد تا آمادگی شان از تخریب بیشتر مناطق در ولسوالی های پریان و آبشار جهت جلوگیری از خطرات حوادث احتمالی سیلاب ها و برف کوچ های مجدد که با گرمی هوا شدت خواهد گرفت پیشگیری نمایند.
همچنان در دیدار مجدد از آسیب دیدگان به بیشتر از دوصد خانوادۀ آسیب دیده کمک های نقدی، پوشاکی و خوارکی از سوی هیات دیدار کننده به مردم محلات آسیب دیده صورت گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا