امنیت

با کشته شدن پنج تروریست از حملات زنجیره یی در شهرکابل جلوگیری شد

کابل/ باختر/ 12 /اسد
یک گروپ پنج نفری تروریستان در ساحه پلچرخی توسط موظفان ریاست عمومی امنیت ملی ازپا درامدند
این افراد درنظر داشتند تا با استفاده از واسکت های انتحاری، اسلحه سبک و سنگین و سه عراده موتر نوع سرف مملو از مواد انفجاری حملات زنجیره یی تروریستی را در ساحاتی از شهر کابل انجام دهند.
دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی امنیت ملی به آژانس باختر خبرداد که این افراد انتحاری یک منزل را در ساحه پلچرخی کابل به کرایه گرفته بودند و می خواستند تا حملات تروریستی را در شهر کابل سازماندهی کنند و در این ماه رمضان مبارک مردم را به خاک و خون بکشانند.
موظفان ریاست عمومی امنیت ملی دیشب پس از آنکه ساکنان نزدیک به مخفیگاه تروریستان را از منازل شان منتقل ساختند، از افراد انتحاری خواستند تا به نیروهای امنیت ملی تسلیم شوند، اما آنان به انداخت اسلحه گوناگون پرداختند و در نتیجه درگیری که از ساعت یک شب آغاز گردید و تا صبح امروز ادامه یافت همه تروریستان از پا در آمدند.
در خبر گفته شده که پنج تروریست کشته شدند و به هیچ یک از افراد ملکی و نیروهای امنیت ملی آسیبی نرسیده است.
همچنان از منزلی که تروریستان در آن قرار داشتند پنج میل کلاشینکوف، پیکا، راکت انداز و توپ هشتاد دو ملی متری، پنج واسکت انتحاری، چادری، لباس های زنانه، نقشه چندین محل شهر کابل و نیز تیلفون هایی بجا مانده بود که شماره های ثبت شده در آن تیلفون ها نشان میداد كه آنان با شبکه حقانی در آن سوی مرز ارتباط داشتند.
همچنان سه واسطه نوع سرف در محل باقی مانده بود که در هر یک از این وسایط مقدار چهار صد کیلو گرام مواد انفجاری جابجا شده بود مواد انفجاری این وسایط نیز توسط منسوبان امنیت ملی خنثی گردید.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا