آموزش

درصورت نیاز٬ پوهنتون ها در اختیارخدمات صحی، برای تداوی مریضان ویروس کرونا قرار خواهند گرفت

کابل/ 10حمل/ باختر
دکتور احمد سیر مهجور٬ معین وزارت تحصیلات عالی در دیدار با هیئت وزارت صحت عامه٬ پیرامون همآهنگی های لازم کاری به خاطر رسیدگی به وضعیت مبتلایان ویروس کرونا، بحث کردند.
به گزارش آژانس باختر؛ دراین دیدار درحالی که رییس پوهنتون طبی کابل و روسای تدارکات و اداری وزارت تحصیلات عالی حضور داشتند، داکتر محب الله ځیر٬ رییس عمومی طب معالجوی وزارت صحت عامه از وزارت تحصیلات عالی خواست تا در صورت ضرورت فوق العاده، پوهنتون ها به خصوص لیلیه ها را جهت رسیدگی به وضعیت مریضان مبتلا به ویروس کرونا، در اختیار آن ها قرار دهند.
معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی از همکاری این وزارت در امر رسیدگی به وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا اطمینان داد و خاطرنشان کرد که وزارت تحصیلات عالی در این زمینه از هیچگونه همکاری دریغ نمی کند و به خاطر تحقق هدف مشترک با همدیگر کار خواهند کرد.
همچنان در این دیدار فیصله صورت گرفت تا هیئت متشکل از هر دو وزارت، مکان های مورد نیاز در پوهنتون ها را به منظور فراهم کردن نیازمندی های مورد ضرورت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا، از نزدیک بررسی کنند که  اجراات و تصامیم لازم در زمینه صورت گیرد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا