۱۰۰ روز

سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی :هشتادو هفت نامزد شوراهای ولایتی حذف شده اند

کابل باختر/ 23/ حوت
سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی روز پنجشنبه دریک نشست خبری گفت ، پس از بررسی ها هشتادو هفت نفر از لست نهایی نامزدان شوراهای ولایتی حذف شدند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، دراین نشست خبری نادر محسنی سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی افزود، درمیان این نامزدان حذف شده پنجاه و پنج تن آنان در اسناد های تعلیمی شان مشکل داشتند ، سه تن دیگر تذکره های جعلی داشتند و بیست و نه تن شان سن قانونی را تکمیل نکرده بودند.
او گفت، کمیسیون شکایات انتخاباتی حدود یک هفته قبل برر سی هارا درخصوص اسناد تعلیمی چهارصد نامزد شوراهای ولایتی آغاز کرد که ازسوی وزارت معارف به این کمیسیون فرستاده شده بود.
به گفته او، پنجصد نامزد دیگر شوراهای ولایتی که در اسناد شان نواقص دیده شده است به دفاتر ولایتی این کمیسیون راجع شده است.
محسنی اضافه کرد برای آنعده نامزدهای که در اسنادهای شان نواقص وجود دارد تا شنبه آینده زمان تعین شده، تا ازاسناد شان دفاع نمایند و درغیر آن ازلست نهایی حذف خواهند شد.
او یکبار دیگرتاکید کرد : پس ازاین اگر شکایتی درمورد نامزدان به این کمیسیون برسد و شواهد قوی علیه آنان موجود باشد آنان از لست نامزدان حذف خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا