اخبارفرهنگTOPجامعه

اعضای کمیسیون اصلاح لوحه ها و تابلوها، از کار کرد شان به سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ گزارش دادند

کابل ۱۳ حوت باختر
اعضای کمیسیون اصلاح لوحه ها و تابلوهای اعلانات، از کار کرد شان در سال گذشته و از برنامه های آن کمیسیون در سال آینده هجری شمسی را به سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ توضیح دادند.
به گزارش آژانس باختر: رییس و اعضای کمیسیون اصلاح لوحه ها و تابلو های اعلانات امروزدر نشست با سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ درباره برنامه های کمیسیون یاد شده در سال آینده توضیحات دادند.
دراین نشست نخست، مولوی ضیاالحق حقمل وارسی کننده معینیت امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ ووارسی کننده کمیسیون اصلاح لوحه ها و تابلو های اعلانات، در مورد فعالیت ها و برنامه های کاری سال ۱۴۰۲ این کمیسیون گزارش مفصل ارائه داشت.
قاری ولی گل جواد رییس امور کلتوری شاروالی کابل و عضو این کمیسیون هم در مورد فعالیت ها و برنامه های ساحوی و نیز پیرامون برخورد وواکنش مردم در قبال فعالیت های کمیسیون اصلاح لوحه ها و تابلو های اعلانات صحبت کرده، اهمیت کار کمیسیون راطور مفصل بیان داشت.
همچنان سایر اعضای کمیسیون که از نهاد های مختلف نمایندگی می کنند به نوبه در مورد اهداف و برنامه های شان در سال جدید، نکاتی را بیان داشتند.
در اخیر الحاج ملاخیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، از برنامه ها و فعالیت های کمیسیون تقدیر کرده، یاد آور شد که در راستای حفظ رشدارزش های فرهنگی و رشد زبان های ملی ، از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهند ورزید.
او تاکید کرد که رهبری امارت اسلامی افغانستان و وزارت اطلاعات وفرهنگ درین راستا همکاری لازم را انجام خواهند داد.
ملاخیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، همچنان برای پیشبرد بهتر امور کمیسیون، نظریات و رهنمایی های لازم را ارائه داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا