ورزش

اخبار کوتاه ورزشی

کابل/ 28 حمل/ باختر
 به اساس گزارش رسانه ها، بنیامین افغان فوتبالست نوجوان افغان، فرشاد نور، فیصل شایسته و اسلام امیری٬ سه کاپیتان تیم ملی فوتبال کشور را به چالش فوتبال دعوت کرد.
 فدراسیون بین المللی فوتبال(یوفا) گزارش داده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 که قرار بود در زمستان این سال در قطر برگزار شود٬ به تابستان به تعویق افتاده است. به گفته این فدراسیون نظر به اینکه قطر در تابستان هوای بسیار گرم دارد باید این مسابقات در امریکا برگزار شود.
 باشگاه یوونتوس اعلام کرد که روگانی و ماتویدی دو بازیکن این تیم که به ویروس کرونا مبتلا شده‌بودند، اکنون صحت یاب شده‌اند.
 به اساس گزارش رسانه ها، باشگاه آرسنال اعلام کرد که بازیکنان این تیم به خاطر مبارزه با شیوع ویروس کرونا حقوق شان را کاهش نه داده اند.
 به گزارش رسانه ها، قرارداد جدید دیبالا ممکن است شامل افزایش سالانه باشد و هدف باشگاه یوونتوس این است که پائولو دیبالا را تا حد ممکن حفظ کند.

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که ساری فصل آینده هم سرمربی تیم یوونتوس خواهد بود.
 به گزارش رسانه ها، با اعلام دولت آلمان، ورود هواداران به ورزشگاه های تا آخر آگوست ممنوع است. به این ترتیب بوندس لیگا در صورت ادامه یافتن، بدون تماشاگر به پایان خواهد رسید.
 به اساس گزارش رسانه ها، اینتر میلان گریزمان را در بدل لائوتارو مارتینز می خواهد.
 به گزارش رسانه ها ، بارسلونا و رئال مادرید خواهان جذب کانته، بازیکن چلس است.
 عمرو وردا، بازیکن تیم ملی فوتبال مصر می گوید که محمد صلاح بهتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است.
 اتحادیه فوتبال انگلیس طی توافقی با اتحادیه بازیکنان حرفه یی این کشور به هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا، کاهش 25 درصدی دستمزد تمام بازیکنان این کشور را اعلام کرد.مجیب مرزایی

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا