۱۰۰ روز

منسوبان معارف در روند انتخابات بی طرفی شان را حفظ نمایند

کابل باختر 24 دلو
شورای رهبری وزارت معارف فیصله کرد که هیچ یک از مقام و یا منسوب آن وزارت حق ندارد تا با استفاده از موقف خود کسی را مجبور سازد تا به نامزد مشخص رایش را استعمال کند.
در خبرنامه وزارت معارف که به آژانس  باختر ارسال گردیده آمده است که شورای رهبری وزارت معارف در نشستی که در پیوند به روند انتخابات داشت، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی را یک روند ملی خواند و از یازده ملیون منسوب معارف خواست تا از آن فعالانه پشتیبانی نمایند.
در خبرنامه خاطر نشان شده که شورای رهبری وزارت معارف به هدف حفظ سیاست بی طرفی در روند انتخابات لازم دانست تا فیصله نماید که منسوبان معارف از روند نهایت مهم و سرنوشت ساز معارف حمایت نمایند و در انتخابات بخاطر استعمال رای به شخص مورد نظر شان شرکت کنند.
دراین فیصله همچنان تاکید شده که هیچ منسوب یا مسوول معارف نمی تواند با استفاده از موقف اداری و یا حکومتی کسی را مجبور به رای دادن و یا هم رای ندادن به یک نامزد مشخص سازد و نیز گفته شده که هیچ منسوب وزارت معارف در مرکز و ولایات حق ندارد تا با استفاده از موقف دولتی به نفع و یا علیه نامزدان کمپاین نمایند، با متخلفان برویت قانون برخورد می شود. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا