ورزش

تیم ملی فوتبال افغانستان شش پله سقوط کرد

کابل باختر 17 جوزا
تیم ملی فوتبال  افغانستان در رده بندی فیفا شش پله سقوط کرد .
تیم ملی فوتبال افغانستان پس از شکست در برابر تیم تاجکستان دریک بازی دوستان ونیز عدم راه یابی به جام ملت های آسیا در رقابت های چلنج کپ آسیا در مالدیف از رده 1225 به رده 1285 فیفا قرار گرفت.
به گزارش آژانس باختر، تیم ملی فوتبال  افغانستان اخیراً یک بازی  دوستانه را با تیم ملی تاجکستان در آن کشور  انجام دادند که با شکست مواجه شدند .
همچنان دربازی  با قرغزستان تیم ملی کشور پیروز گردید ودر بازی  سوم با تیم کویت شکست را پذیرفت.
تیم ملی فوتبال افغانستان پس از انجام  این مسابقات دررقابت های چلنج کپ آسیا منعقده مالدیف  شرکت کرد که درآن رقابت ها ، تیم ترکمنستان راشکست داد و باز یهای  دیگرش را با لاووس وفلیپین مساوی پایان داد وراهی  نیمه نهایی رقابت های  یادشده گردیده بعد تیم ملی کشور  دربرابر  تیم فلسطین باخت را پذیرفت ودرمرحله اخیر که بالای مقام سومی باتیم میزبان مقابل گردید ، با ضربات پنالتی  مسابقه را به تیم رقیب واگذار کرد.
بعضی از اعضای  تیم ملی افغانستان در جریان رقابت های  چلنج کپ آسیا با آنکه در یک رخداد ترافیکی مصدوم  شدند واین رخداد  بالای  روحیه آنان تاثیر منفی بجا گذاشت با آن تیم در رقابت ها به طور مناسبی ازخود درخشش نشان دادند وتوانستند تا جایزۀ بازی جوانمردانه رقابت های چلنج کپ آسیا رااز آن خودسازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا