فرهنگ

پیام وزارت اطلاعات وفرهنگ به مناسبت روز بین المللی دسترسی به اطلاعات

کابل باختر 7 میزان
از روز بین المللی دسترسی به اطلاعات درکشور درحالی گرامیداشت می شود  که به کمک خداوند متعال وبا تلاش مسوولان وزارت اطلاعات وفرهنگ ونهادهای رسانه یی قانون حق دسترسی به ا طلاعات درکشور نافذ است و کمیسیون  نظارت دسترسی به اطلاعات دراین راستا کار میکند .
رهبری این وزارت به  این باور است که آزادی بیان رکن اساسی دموکراسی  است ودسترسی به اطلاعات رکن اساسی تقویت آزادی بیان درکشور میباشد .
به همین دلیل وزارت اطلاعات وفرهنگ این روز را برای تمام اهل رسانه تبریک می گوید وتوقع دارد که فرهنگ دسترسی به اطلاعات درکشور با تلاش پیگیر نهادینه شود.
وزارت اطلاعات وفرهنگ فراهم سازی وهماهنگی زمینه برای دسترسی شهروندان کشور به اطلاعات را یکی از مسوولیت های  مهم خود میداند و این وزارت پیوسته  در راستای فراهم  ساختن  زمینه فعالیت های  رسانه ها درکشور مساعی پیگیر به خرچ داده است تا مردم  دراسرع وقت وبه سهولت به اطلاعات دسترسی داشته باشند .
یاد آوری از این روز به رهبری این وزارت واهل رسانه ها فرصت می دهد   تا  درامر اطلاع رسانی به موقع ودقیق یک بار دیگر متعهد شوند .
وزارت  اطلاعات وفرهنگ با اغتنام از فرصت یکبار دیگر تجدید پیمان می کند تادر فراهم  سازی زمینه بهتر فعالیت رسانه ها درمطابقت به قانون تلاش کند تا هر شهروند کشور به اطلاعات دسترسی داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا